Sunday, April 8, 2007

أستهبال لابد منة) عامة الشعب)


سلام الله عليكم ياشباب.أنا أسمي سكتم بكتم وبالمصري يعني الصامت الصموت.لأني الحقيقة بقرالكم البلوجز بتعاتكم من فترة طويلة ومعجب بكتير منكم بس الحقيقة أني مكانش ليا بلوج.لية؟ بصراحة أنا مش كاتب ماهر زيكم ويمكن يكون دمي تقيل ويمكن يكون كلامي سخيف بس بستمتع جدا بوجودي معاكم علشان كدة قررت أخيرا يبقالي بلوج.بتقولوا لية هي ناقصة سخافة علي العموم أنا مش حتقل عليكم أنا بس عامل البلوج دة علشان لما أحب أحيي حد فيكم يبقالي أسم أشجع بية.ومين عارف يمكن تطق في دماغي وأكتبلي كلمتين. وبصراحة كتير منكم بيتكلموا في السياسة وأنا ياعمي واحد في حالي لا أسمع لاأري لا أتكلم.يعني سكتم بكتم.فلما أمن الدولة يقبض عليكم زي ماأنا متوقع -قولوا أن شاء الله-حقولهم ياجماعة أنا مش معاهم أنا سكتم بكتم.وبعدين قولولي لما كلكم تكتبوا من حيقرا.أنا سخرت نفسي للقيام بالدور العظيم دة. دور عامة الشعب وأنتم كلكم الحكام .الله دا دورعظيم خالص وحاسس اني حنفع فية.العموم نصيحتي ليكم كلكم خليكم سكتم بكتم.يا جماعة الي مش عايز يروح في داهية مع الناس دي يخلة سكتم بكتم وتوتة توتة كتم علي الحدوتة

8 comments:

الأباصيرى said...

ياعم سياسة مين؟؟
بعد الشر علينا

دول عالم بتوع مشاكل
وعايزين يقلبوا نظام الحكم

الأوغاد اللصوص


زميلك فى الكفاح
أخرس المكتوم قاطع النفس
:)

مبارك البلوج
هههههه

ma 3lina said...

يا سيدي .. هل استخرجت تصريح بالسكوت ؟؟ لأ ها

طيب استأذنت السلطات إنك ما تتكلمش في السياسة ؟؟ لأ ها

طيب هل معاك شهادات تثبت إنك مش بتتفرج على النشرة ؟ وإنك ماركبتش مواصلة حد بيتكلم فيها عن حال البلد ؟؟ لأ ها

أنت مش بترد ليه ؟؟ ها .. يعني أنت معترف إنك خارج على قوانين البلد وإنك ناشط سياسي معارض ..

يا شاويييييييييش

سكتم بكتم said...

أنت الي فاهمني ياعم الأباصيري كل بتوع السياسة بتوع مشاكل وأنا ياعم راجل في حالي باكل ونام وأروح الأستفتاء

سكتم بكتم said...

بقولك أية يا ماعلينا أنت شكلك ياعم لبط وحتوديني في أبو نكلة.أبوس أيدك يا باشا أنا مليش في السياسة .أنا جاي أحكي حدوتة وماشي علطول

šσяšαяαα said...

لا حول ولاقوة الا بالله
هو فيروس وانتشر فى المدونات دا واللا ايه؟؟؟
يادى الكتمه والخرس اللى ماشى موضه اليومين دول!!!

ياابنى اتكلم واكسبرايت يورسيلف
انا خايفه عليك احسن يجرالك زى اللى قعد 3 سنين ماكنش بينطق ولاكلمه وبعد كدا...... واللا اقولك بلاش تعرف ابقى اسمعها من سمير غانم احسن:)

وبعدين احنا هنوفرلك كل الدواعى الامنيه اللازمه للحمايه ولو جت كبسه مرة احنا مش هنتكلم خاااالص.
هنشاور عليك من بعيد ونقللهم ياباشا الراجل دا هو اللى خللانا سكتم بكتم وعمال ينادى بالديكتاتوريه الهتلريه.

وكمان مش هنتخللى عنك ابدا وانا عن نفسى هاجى ازورك بحلة محشى بتنجان بحاله.

اتمنى اكون عملت اللازم وصدعت دماغك
ومبروك عليك بيتك الكتيت:)

ShAb 3AdY said...

مبررررررررررروك على البلوج يا عم

اسكت ياعم سياسة ايه بس
انت متراقب

شايف دى ؟

خد دى ؟

يعنى ممكن فى اى وقت تلاقى مخبر جمبك سكتم بكتم بقى و قفل على الخبر

أمــانــى said...

مبرووك لحضرتك على المدونة
بس ايه حكاية الاسرار دى يابنى فى ايه من اولها خوف
:D
وايه حكاية السكوت
ولا حضرتك تبع الحكمة اللى بتقول
الكلام من فضة والسكوت من ذهب
وبلاش حضرتك تسكت من دلوقتى اصل السكوت جاى جاى
هههه

حاتم النجار said...

شركة فارس الفرسان للخدمات المنزلية
شركة تنظيف بيوت بالخبر